سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش‌ها از ظهر چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه شدت می‌گیرد

سامانه بارشی از اواخر وقت امروز وارد استان بوشهر می‌شود و شدت بارش‌ها از ظهر چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت امروز با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به نواحی جنوب غربی ایران و تداوم فعالیت آن در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، ضمن افزایش سرعت وزش باد و تلاطم شدید دریا، به تناوب در استان شاهد وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار، رعدوبرق و در برخی مناطق مستعد بارش تگرگ خواهیم بود.

زهرا راستگو افزود: ظهر چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه بارش‌ها شدت بیشتری می‌گیرد و احتمال بارش برف در ارتفاعات استان هم دور از انتظار نیست.

او ادامه داد: از اواخر وقت چهارشنبه دمای هوا نیز به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

 رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به وضع جوی و دریایی تا پیش از ظهر فردا، بیان کرد: امروز جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در سواحل جنوبی گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت است اما از بامداد فردا شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۸ تا ۴۴ و روی دریا به ویژه در شمال و مرکز خلیج فارس گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

راستگو افزود: ارتفاع موج دریا نیز امروز در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ و سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود که از فردا به تدریج به ۹۰ تا ۱۸۰ و گاهی ۲۴۰ سانتیمتر خواهد رسید.

او گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۰:۴۵ بامداد، مد اول ساعت ۰۶:۴۹ بامداد، جزر دریا ساعت ۱۰، و مد دوم ساعت ۱۷:۳۳ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.