سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد؛

با تلاش راهداران همه جاده‌های کوهستانی گیلان به غیر از جاده پونل - خلخال باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: با بروف روبی و تلاش راهداران هم اکنون همه جاده‌های کوهستانی استان به غیر از جاده پونل - خلخال باز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد رضا نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: راهداران در ۲ روز گذشته هزار و ۲۳۱ کیلومتر از جاده‌های کوهستانی و روستایی را برف روبی کردند.

او افزود: برای برف روبی این جاده‌ها ۵۱۷ راهدار در قالب ۵۳ گروه با استفاده از ۳۲۱ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین تلاش کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: راهداران گیلانی به رانندگان ۹۵ خودروی گرفتار در برف در جاده اسالم - خلخال امداد رسانی کردند.

محمد رضا نازک کار  بیشترین مشکل این خودرو‌های گرفتار در برف را آشنا نبودن رانندگان با بستن زنجیرچرخ دانست و افزود: در ۲ روز گذشته راهداران ۴۸ مسافر گرفتار در برف را در راهدار خانه‌های استان اسکان دادند.

او با اشاره به اینکه، به دلیل بارش برف، راه ۲۷ روستای کوهستانی گیلان مسدود شد، گفت: با تلاش راهداران راه این روستا‌ها در همان ساعت‌های اولیه بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان تصریح کرد: هم اکنون همه جاده‌های کوهستانی گیلان به غیر از جاده پونل - خلخال باز است.

 

انتهای پیام / ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.