سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

بصیرت به معنی دشمن شناسی است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: بصیرت به معنی دشمن شناسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: بصیرت یعنی دشمن‌شناسی و دوری از کار‌هایی که دشمن را شاد می‌کند و فردی که بصیرت دارد در هر صحنه‌ای، منافع اسلام را بر منافع حزبی، گروهی و شخصی خود ترجیح می‌دهد.

او با بیان اینکه برای رسیدن به هدف‌های متعالی نبایستی کورکورانه و بدون نقشه راه حرکت کرد، ادامه داد: بصیرت، مهم‌ترین ابزار برای رهایی از فتنه است.

یاری به آموزه‌ای قرآنی در خصوص بصیرت اشاره و بیان کرد: ما نیازمند تیزبینی و بصیرتی هستیم که قرآن از ما خواسته است و این نیاز همه روزه ماست.

او اظهار کرد: بصیرت یعنی اینکه انسان حق را بشناسد و سپس به سراغ شناخت اهل آن برود و اگر امروزه کسی آمریکا و اسرائیل را باطل مطلق و ملت‌های مسلمان را حق نداند به لغزش و خطا دچار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی پیرو انقلاب و رهبر انقلاب بوده و اجازه نمی‌دهند دشمن به برنامه ریزی و اجرای نقشه‌های خود در کشور بپردازد و ما نیز به عنوان حافظان امنیت و آرامش در جامعه بایستی با تلاش شبانه روزی نگذاریم که کام مردم در جامعه تلخ شود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.