سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اردبیل:

بیش از ۵۳ هزار ورزشکار اردبیلی زیر پوشش بیمه ورزشی هستند

سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۵۳ هزار و ۶۸۱ ورزشکار اردبیلی در ۱۰ ماهه امسال زیر پوشش بیمه‎ ورزشی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به تعداد بیمه شدگان ورزشی در ۱۰ ماهه نخست امسال گفت: ۵۳ هزار و ۶۸۱ ورزشکار اردبیلی زیر پوشش بیمه‎ ورزشی قرار گرفتند که از مجموع تعداد بیمه‌شدگان ورزشی ۱۸ هزار و ۴۸۲ ورزشکار را خانم و ۳۵ هزار و ۱۹۹ ورزشکار آقا هستند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۴۸ هیات فعال استانی ۳۹۵ هیات فعال ورزشی شهرستانی داریم افزود: از بین هیات‌های فعال، هیات فوتبال با ۱۰ هزار و ۸۷۶ نفر و هیات ورزش‌های همگانی با ۷ هزار و ۹۴۳ بیمه شده بیشرین جمعیت بیمه شدگان را دارند.

سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه تعداد بیمه شدگان ورزشی هیات‌های همگانی نشان ازاستقبال خوب مردم از این ورزش را دارد بیان کرد: تلاش کردیم تا ورزش همگانی را در صبح گاهی و عصر گاهی در استان توسعه دهیم تا افراد بیشتری در جامعه در این راستا پوشش داده شوند.

برادران در خصوص آمار بیمه شدگان شهرستان‌های استان گفت: شهرستان اردبیل، پارس آباد و مشکین شهر به ترتیب بیشترین آمار بیمه شده ورزشی را در ۱۰ ماهه امسال دارند. با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های ورزشی انتظار افزایش بیمه شدگان را داریم و پوشش بیمه ورزشی بهترین پشتوانه برای ورزشکاران به هنگام مصدومیت و آسیب دیدگی است.

او گفت: هدف اصلی از بیمه ورزشکاران حمایت از ورزشکاران آسیب دیده است تا از امکانات هیات پزشکی و ورزشی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.