سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش‌از ١۵ کمیته برنامه‌ریزی دهه فجر در ایرانشهر تشکیل شد

معاون سیاسی فرماندار ایرانشهر گفت: بیش‌از ۱۵ کمیته برای هرچه بهتر برگزار کردن ویژه برنامه‌های یوم الله دهه فجر در این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدرضا هاشمزهی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایرانشهر اظهار داشت: ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله یادواره شهدا، نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، مراسم‌های نمادین،همایش‌های انقلابی و افتتاح پروژهایی در حوزه‌های عمرانی،خدماتی و اشتغالزایی در ایرانشهر، روشنایی، آب، جاده روستایی، عمرانی و توسعه صنعتی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

او  بر اطلاع رسانی مناسب و فضاسازی شهرها، روستاها، ادارات و بازار، لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها بر اجرای برنامه‌های اثرگذار و مردمی در ایام الله دهه فجر تاکید کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایرانشهر برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه فجر را در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای مردم قهرمان ایران مهم دانست و گفت: در تلاش هستیم تا با برنامه‌ریزی منظم به گونه‌ای شایسته جشن‌های این دهه را برگزار کنیم.

او بیان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، همایش یاوران انقلاب، اکران فیلم و مستند در مساجد با موضوع انقلاب، آذین بندی و فضاسازی ادارات، سطح شهر و روستاها، برگزاری رقابت‌های فرهنگی، ورزشی و هنری، جشنواره‌های شعر و موسیقی، ویزیت رایگان بیماران و تبیین دستاوردهای انقلاب در مدارس از جمله برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایرانشهر است.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.