سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار اردبیل:

مطالبات شهرداری اردبیل همزمان با دهه فجر ۳۰ درصد کاهش یافت

شهردار اردبیل از کاهش ۳۰ درصدی در مطالبات و عوارض شهرداری اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر و بمناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهرداری اردبیل با مجوز شورای اسلامی شهر در مطالبات خود ۳۰ درصد کاهش می‌دهد.

او با بیان اینکه کاهش مطالبات، عوارض و اعمال این تخفیف فرصتی استثنایی برای شهروندان است، گفت: شهروندان می‌توانند از اول بهمن ماه تا بیستم اسنفند ماه سال ۹۸ از این شرایط بهره‌مند شوند.

شهردار اردبیل ادامه داد: همچنین تهاتر مطالبات فرصتی برای تشویق پیمانکاران و شهروندان است و ما براساس تصمیم شورای شهر در مورد نحوه اعمال این تخفیف‌ها و تقسیط آن اقدام می‌کنیم.

لطف اللهیان گفت: لایحه این طرح در جهت تحصیل درآمد‌های شهرداری و همچنین تشویق شهروندان جهت پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال شده و با تصویب طرح توسط اعضای شورای شهر، مجوز صادر شده و از اول بهمن اجرا می‌شود.

او گفت: عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند و کسب و پیشه سال‌های قبل و جاری، جرائم ماده ۱۰۰ و عوارض متعلقه بعد از ماده صد، کل عوارض بهاء خدمات مسکونی و تجاری و عوارض پذیره، کل عوارض اعیانی غیر مسکونی و نقل و انتقال مستغلات شهرداری سال‌های قبل و جاری، کل عوارض پروانه مسکونی و تجاری، عوارض تفکیک و نقل و انتقال، بخشودگی جرایم سال‌های قبل مربوط به عوارض خودرو (اصل عوارض خودرو) اخذ خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.