سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان یزد جز برترین‌ها در زمینه فعالیت کانون‌های مساجد کشور

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد گفت: استان یزد جز ده استان برتر در زمینه فعالیت کانون‌های مساجد کشور است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد گفت: با ثبت اطلاعات در سامانه فهما (سامانه فرهنگی هنری مساجد ایران) کانون صاحب الزمان رحمت آباد استان یزد به عنوان کانون برتر کشور در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری انتخاب شده است.

او افزود: کانون‌های مساجد سراسر کشور از ابتدای مهرماه فرصت داشتند تا اطلاعات فعالیت‌های خود را در سامانه فهما ثبت نمایند که دو کانون صاحب الزمان و غدیر استان یزد جز ده کانون برتر کشور در این زمینه انتخاب شدند.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: بیست و پنج هزار و ۲۶۰ کانون در سطح کشور و هفتصد و ۷۰‌کانون در استان اطلاعات خود را در سامانه فهما ثبت نموده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون مساجد کانون مساجد هدف از راه اندازی و ثبت اطلاعات در سامانه فهما را استفاده از طرفیت کانون‌های مساجد و تبادل اطلاعات و برنامه‌های فرهنگی بین کانون‌ها دانست.

او با بیان اینکه کانون‌های مساجد بزرگترین تشکل مردم نهاد دینی در کشور است، افزود: کانون مساجد می‌تواند در اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی نقش مهم تری داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون مساجد کانون مساجد ادامه داد: این ستاد در هشت محور اصلی ارتقای فعالیت‌های قرآن و عترت، فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، غنی سازی اوقات فراغت پاسداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، فضای مجازی و رسانه و خلاقیت و نوآوری فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.