سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش فقه و هنر ویژه سینما و تئاتر در شیراز

مدیر مدرسه اسلامی هنر گفت: همایش فقه و هنر ویژه سینما و تئاتر روز‌های ۲ تا ۳ بهمن در شیراز برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدحسین نواب گفت: پس از برگزاری دو همایش ملی فقه و هنر در قم و رونمایی از کتاب مجموعه مقالات برگزیده این همایش در تهران و قم، سومین همایش فقه و هنر ویژه سینما و تئاتر در روز‌های ۲ و ۳ بهمن‌ماه در شیراز برگزار می‌شود.

او افزود: با فعالیت مدرسه هنر اسلامی در شیراز، سومین همایش فقه و هنرویژه سینما و تئاتر با همکاری شهرداری شیراز، سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مرکز فارس در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

در این همایش آیت‌الله لطف الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز، آیت‌الله علیدوست دبیر علمی همایش‌های ملی فقه و هنر، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه، حجت‌الاسلام احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین صرامی رئیس پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دکتر محمود حکمت‌نیا، دکتر سید احمد حبیب‌نژاد، دکتر محمدمهدی مقدادی، دکتر وحید آگاه و دکتر سیدحسن شبیری به سخنرانی و ارائه علمی در این همایش خواهند پرداخت.

در این همایش هم‌چنین بهروز شعیبی و هادی نائیجی از کارگردان سینما و منوچهر شاه‌سواری، محمود اربابی و عسگرپور از مدیران سینمایی کشور حضور دارند.

نشست تخصصی انعکاس دین در سینما در ساعت ۱۸.۳۰ روز چهارشنبه با حضور بهروز شعیبی، ابوالقاسم اسدی‌زاده و هادی نائیجی در سینما فرهنگ برگزار خواهد شد.

هنر به عنوان یکی از شئون اجتماعی و فردی انسان مورد توجه و علاقه حکومت‌ها و دولت‌ها است و فهم و درک کارکرد‌های آن و تأثیر آن‌ها بر فرهنگ عمومی از وظایف مسئولان و برنامه‌ریزان کشور است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.