سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار کرمان بر تسریع عملیات بازسازی و بازگشایی راه‌های ارتباطی

استاندار کرمان در سفر به جنوب استان از منطقه سیل‌زده مارز در شهرستان قلعه‌گنج بازدید و بر تسریع عملیات بازسازی و بازگشایی راه‌های ارتباطی این منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان عصر امروز  در جمع اهالی روستای راین‌قلعه دهستان مارز گفت: احداث جاده مارز در حال اجراست و سعی می‌کنیم هرچه زودتر راه آسفالته این منطقه را به بهره‌برداری برسانیم.

فرخنده کامرانی دهیار روستای مارز در حاشیه این بازدید گفت: اهالی دهستان مارز تنها درخواستشان، آسفالت شدن جاده این دهستان بود.

او افزود: در بارندگی‌های اخیر جاده خاکی دهستان مارز تخریب و عبور و مرور به کندی و سختی انجام می‌شود به طوری که امروز ظهر خودرو‌های استانداری مجبور به توقف شدند و تنها استاندار با یک خودروی کمک‌دار توانست به روستای راین‌قلعه برود.
کامرانی اظهار داشت: دهستان مارز متشکل از ۱۴ پارچه آبادی و روستا و دارای پنج هزار نفر جمعیت است که بیشتر آن‌ها در مناطق کوهستانی سکونت دارند.

استاندار کرمان در این سفر همچنین از مدرسه ابتدایی راین‌قلعه بازدید و با معلمان و دانش‌آموزان دیدار کرد و مشکلات آموزشی این منطقه را جویا شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.