سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صمت استان سمنان خبرداد؛

تفویض اختیار صدور جواز‌های صنعتی به استان سمنان

اسودی با اشاره به تفویض اختیارات وزارت خانه به ادارات کل، گفت: ازاین‌پس تمام مراحل صدور مدارک و جواز‌ها در استان صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، درباره تسهیل گری وزارت صمت درزمینهٔ تولید، گفت: ازاین‌پس تمام مراحل دریافت مدارک و بررسی کارشناسی جواز‌های تأسیس و توسعه، توسط خانه صنعت، معدن و تجارت استان انجام می‌شود.

او افزود: این امر شامل تمامی مراحل دریافت مدارک، بررسی کارشناسی، درخواست صدور، اصلاح، تمدید و انتقال جواز تأسیس و توسعه به خانه صنعت، معدن و تجارت استان تفویض شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: این مراحل از طریق سامانه بهین یاب با رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوط و برای داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود که می‌تواند انجام مطلوب امور و ارائه خدمات بهتر به متقاضیان را در برداشته باشد.

اسودی بابیان اینکه دسترسی‌های لازم در فرآیند‌های مربوطه برای کارشناسان و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان در سامانه هماهنگ ایجاد و پشتیبانی لازم در خصوص امور مربوط به این سامانه انجام‌شده است، ابراز کرد: نظارت بر حسن اجرای امور همچنان بر عهده سازمان صمت استان سمنان است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: واحد صنعتی ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.