سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه آموزشی کتاب کار و راهنمای آموزشی محیط زیست در اندیمشک

 کارگاه آموزشی کتاب کار وراهنمای آموزش محیط زیست ویژه مدیران و مربیان پیش دبستانی اندیمشک از سوی اداره محیط زیست در برگزار گردید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کارگاه آموزشی کتاب کار و راهنمای آموزش محیط زیست ویژه مدیران و مربیان پیش دبستانی اندیمشک از سوی اداره محیط زیست در محل سالن اجتماعات کانون شهید مطهری آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی نحوه تدریس کتاب‌های کار و راهنمای آموزش محیط زیست به مدیران و مربیان مهد‌های کودک زیر نظر اداره آموزش و پرورش ارائه گردید و ۲ کتاب کار و راهنمای آموزش محیط زیست ویژه مربیان کودکان پیش دبستانی و مبانی آموزش محیط زیست و مشارکت خانواده ویژه مربیان و خانواده کودکان پیش دبستانی بین مربیان توزیع شد.

 گماری رییس اداره حفاظت محیط زیست اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی افزایش سطح آگاهی و توانمندی مدیران و مربیان مهد‌های کودک در زمینه محیط زیست و برای ارتباط، انتقال بهتر آموزش‌های محیط زیستی به کودکان از طریق داستان‌ها و بازی‌های کودکانه خلاق و شاد که در این ۲ کتاب از سوی گروه‌های متخصص نگاشته شده که نتیجه آن افزایش سطح آگاهی و فرهنگ محیط زیستی در تمام اقشار جامعه است.

او در پایان کارگاه آموزشی از مدیران و مربیان مهدکودک خواسته شد مسئله بحران محیط زیست را جدی دانسته و در انتقال فرهنگ محیط زیستی در مهد‌های کودک و پیش دبستانی خود بین تمام کودکان تلاش نموده تا در آینده نسلی آگاه، حافظ و دوستدار محیط زیست داشته باشیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.