به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در بازدید از سامانه سامد و ارتباط تلفنی با مردم گفت: ارتباط مردم با مسئولان و بیان مشکلات آنها میتواند در آرامش روانی مردم موثر باشد و در جلسه امروز حدود ۲۰ تماس با مردم برقرار شد و مشکلات آنها پیگیری میشود.
او افزود: یکی از راههای دیگر بیان مشکلات مردم، ثبت درخواست مشکلات خود در سامانه اینترنتی سامد و حضور در محل سامانه سامد سمنان و ثبت درخواستهای مردمی است.
خجسته پور بیان کرد: یکی از راههای بیان مشکلات مردم در سامانه سامد است که دفتر مدیریت عملکرد استانداری سمنان پیگیریهایی را در خصوص حضور مدیران در محل این سامانه انجام میدهد و مدیران با حضور در محل این سامانه پاسخگوی مشکلات مردم هستند.
شریفی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان در این جلسه گفت: تاکنون ۵۳ برنامه در جهت پاسخگویی به مشکلات مردم در سامانه سامد برگزار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که تعداد ۳۸ برنامه برگزار شده بود، ۴۰ درصد رشد داشته است.
انتهای پیام/ح