سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشنا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۲۲ بهمن امسال حماسی‌تر از سال‌های قبل خواهد بود

مشاور رئیس جمهور گفت: مقارن شدن ۲۲ بهمن با چهلم سپهبد شهید سلیمانی است و به همین منظور راهپیمایی امسال، پرشکوه‌تر و حماسی‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در گفت‌وگو با  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به واکنش آمریکا در مقابله با دو رویداد مهم ۲۲  بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران گفت: برگزاری این رویدادها  پایان مسیر و اقدامات ایران در مقابل با آمریکا نیست؛ ۲۲ بهمن امسال ویژگی‌های خاص خود را دارد؛ چرا که ۲۲ بهمن مقارن با چهلم سپهبد شهید سلیمانی است و به همین منظور راهپیمایی امسال، پرشکوه‌تر و حماسی‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

آشنا با بیان اینکه اکنون در حال آماده‌سازی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، ادامه داد: دوم  اسفند یکی از روز‌های اوج رقابت‌های انتخاباتی در کشور است.

او اظهار کرد: رقابت انتخاباتی آزاد، سالم و شفاف باعث می‌شود تا همه گروه‌ها بدانند که نماینده‌ای در میان انتخاب شوندگان دارند و همچنین مردم باور کنند که نمایندگان دوره جدید مجلس شورای اسلامی،  می‌توانند با قدرت بیشتر مشکلات  را حل کنند.

مشاور رئیس جمهور در پایان گفت: امیدواریم که حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی، همبستگی میان مردم را افزایش دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.