سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اب باران و اب های سطحی اجازه ورود به شبکه فاضلاب را ندارند

مجری طرح اب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: شبکه های فاضلاب از نظر سیستم فاضلاب برای ورود باران طراحی نمی شود و فقط در چند مرحله شبکه به صورت مرکب طراحی کردیم تا آب باران و اب های سطحی وارد شود.

ابراهیمی راد مجری طرح آب و فاضلاب استان کرمانشاه  در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در خصوص فاضلاب کرمانشاه  گفت: سیستم فاضلاب کرمانشاه سه خط انتقال اصلی دارد که خط اول   ۱۳ کیلومتر خط دو ۱۱ کیلومتر و خط سه ۱۳ کیلومتر طول دارد و کل فاضلاب ۱۵۵۰ کیلومتر باشد ۱۰۵۰ کیلومتر اجرا شده است و ۵۰۰ کیلومتر باقی مانده و ۳۰۰ کیلومتر در بافت فرسوده است.

او با اشاره به اینکه با انجام این ۵۰۰ کیلومتر کل شبکه فاضلاب انجام می‌شود  گفت: شبکه‌های فاضلاب از نظر سیستم فاضلاب برای ورود باران طراحی نمی‌شود و فقط در چند مرحله شبکه به صورت مرکب طراحی کنیم تا اب باران و اب‌های سطحی وارد شود و تنها در محله شریعتی با توافقی که با شهرداری انجام شد سیستم به صورت مرکب طراحی شده است.

او با بیان اینکه شبکه وقتب نباشد آب سطحی اجازه ورود به فاضلاب را ندارد گفت:اگر در حین بارندگی جایی دچار مشکل می‌شود این مسئله مهم است که نباید اب باران به فاضلاب وارد شود و هدایت اب‌های سطحی بر عهده شهرداری است.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.