سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات پزشکی رایگان در روستای اکبرآباد کوار

مسئول مرکز خدمات جامع سلامت روستای اکبرآباد گفت: برنامه معاینه رایگان سالمندان ناتوان در منزل با هدف ارتقای سطح سلامت جسمی، روحی و روانی سالمندان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرادی مسئول مرکز خدمات جامع سلامت روستای اکبرآباد بیان کرد: در این برنامه دوره‌ای بیش از ۳۰ بیمار سالمند زیر پوشش مرکز خدمات جامع سلامت روستای اکبرآباد، از سوی پزشکان، ماما‌ها و بهورزان در منزل معاینه رایگان شدند و مشکلات آن‌ها بررسی شد.

او، تصریح کرد: خدمات ارائه شده در این برنامه شامل معاینه رایگان، مراقبت‌های پزشکی، فشار خون، بررسی آزمایش ها، تست قند، مشاوره تغذیه، تشکیل و تکمیل پرونده الکترونیک است.

مردای، با اشاره به اهمیت تامین سلامت در این گروه از جامعه ادامه داد: پایش سلامت سالمندان از ارکان برنامه‌های تحول نظام سلامت در بخش بهداشت و درمان است و می‌تواند نقش موثری در کاهش ناتوانی‌های جسمی در این گروه سنی داشته باشد.

مسئول مرکز خدمات جامع سلامت روستای اکبرآباد افزود: در زمینه سلامت سالمندانی که در روستا‌ها ساکن هستند، برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا در خصوص مسائل زندگی و چگونگی و نحوه برخورد با سالمند، آموزش‌های لازم به شخص سالمند و خانواده او ارائه شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.