سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برفروبی ۱۸۲ کیلومتر از محور‌های مازندران

۱۸۲ کیلومتر ازمحور‌های شریانی مازندران در ۴۸ ساعت گذشته برف روبی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن جهانیان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور در طی ۴۸ ساعت گذشته و بارش برف در محور‌های کوهستانی استان، ۱۸۲ کیلومتر از محور‌های کوهستانی اصلی و شریانی استان توسط راهداران با ۶۲۰ تن شن و نمک برفروبی شد.

او افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۲ کیلومتر در محور سوادکوه، ۴۵ کیلومتر در محور کندوان، ۹۵ کیلومتر در محور هراز و ۳۰ کیلومتر از جاده ارتباطی ساری به کیاسر برفروبی و نمک پاشی شد.

جهانیان با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و کاهش دما در دو روز گذشته، اکیپ‌های راهداری در محور‌های کوهستانی مستقر و مشغول به انجام عملیات راهداری زمستانی شدند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در شب گذشته و به طور مستمر و بی وقفه ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محور‌های مواصلاتی استان انجام وظیفه کردند.

او طول محور‌های برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.