سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار عنوان کرد؛

برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال در استان ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال با شعار محوری انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در نشست ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در هفته‌های گذشته شاهد اتفاقات تلخ و شیرینی در کشور بوده ایم و همین موضوع بحث سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با اهمیت‌تر از گذشته کرده است.

او ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی را یکی از اتفاقات تلخ این ایام عنوان کرد و افزود: شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از ژنرال‌های بزرگ جامعه جهانی، بسیار تلخ بود، اما تشییع باشکوه پیکر مطهر ایشان انسجام ملی، سیاسی و اجتماعی بزرگی را در کشور رقم زد.

نوذری سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی و درگذشت تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع سردار سلیمانی را از دیگر حوادث تلخ روز‌های گذشته عنوان کرد و یادآورشد: البته حمله به پایگاه عین الاسد امریکا نیز از اتفاقات شیرین این روز‌ها بود چرا که پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته بود به آمریکا و یا منافع او حمله کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام و کشور هستند، ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار محوری انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت برگزار خواهد شد.

وی در پایان برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال را با توجه به شرایط کشور، دارای اهمیت زیاد توصیف و اظهار کرد: مسئولان استان از تمام توان و ظرفیت برای برگزاری باشکوه مراسمات دهه فجر استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.