سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله مجتهد شبستری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسائل جناحی در شورای نگهبان مطرح نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنچه مسلم است در شورای نگهبان مسائل جناحی مطرح نیست و کسی به خاطر فعالیت در فلان جناح رد صلاحیت نشده است.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه انتخابات قبل از انقلاب معنایی نداشت و اربابان خارجی هر کسی را که می‌خواستند از شهرستان‌ها یا استان‌ها وکیل می‌کردند، اظهار کرد: در چهل سال گذشته انتخابات زیادی برگزار شده و مردم همواره پای صندوق‌های رای حضور داشته اند.

او ادامه داد: مردم نسبت به برخی از مسئولان انتقادانی دارند، اما به اصل نظام وفا دارند و به سمپاشی‌های دشمنان توجهی ندارند. البته با تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب داشتند حضور مردم در انتخابات کمرنگ نخواهد بود.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عضو آنچه مسلم است در شورای نگهبان مسائل جناحی مطرح نیست و کسی به خاطر فعالیت در فلان جناح رد صلاحیت نشده است.

آیت الله مجتهد شبستری درباره تائید صلاحیت افراد مختلف برای انتخابات مجلس یازدهم تصریح کرد: چون مهلت بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی کم بود ممکن است در برخی بررسی‌ها دقت کافی نشده باشد. آن‌هایی که طبق مدارک تخلفات مالی و ... داشتند و تخلفاتشان اثبات شده باید رد صلاحیت می‌شدند، ولی برای کسانی که عدم احراز نوشته اند مهلتی برای اعتراض مقرر شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.