سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی پلیس اردبیل به بیش از ۲۰۰ راننده گرفتار در برف

رئیس پلیس راه استان اردبیل از امداد رسانی پلیس به ۲۴۲ نفر از رانندگان گرفتار در برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سید محمد صفوی، رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با تلاش مجموعه پلیس راه استان از شب گذشته و از زمان شروع بارش برف تاکنون به ۲۴۲ نفر از رانندگان و سرنشنیان خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک در گردنه‌ها و محور‌های کوهستانی استان اردبیل امداد رسانی شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر کلیه راه‌های مواصلاتی استان اردبیل باز و عبور و مرور جریان دارد، اظهارداشت: عملیات برف روبی و نمک پاشی راه‌ها نیز با تلاش راهداران سختکوش استان ادامه داشته و تردد در گردنه‌های خلخال -اسالم و صائین به دلیل کولاک مقطعی برف و یخبندان، فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به کولاک مقطعی برف در گردنه‌ها و محور‌های کوهستانی و یخ زدگی مقطعی سطح راه، رانندگان حتماً فاصله طولی را از وسایل نقلیه جلویی حفظ و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و تا پایداری شرایط جوی و خاتمه بارش برف، حتی الامکان از انجام سفر‌های غیرضروری اجتناب کرده و در صورت لزوم، حتما تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.