سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‌دستگیری کلاهبردار ۵ میلیاردی در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری متهم با ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردارعلیرضا مظاهری با اعلام این خبر گفت: در پی گزارشات رسیده مبنی بر کلاهبرداری به روش شرکت هاي هرمي، موضوع  در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبری پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار مظاهری افزود: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی با ايجاد ارتباط از طريق دوست و آشنا و تبليغ در مورد نحوه سود دهي شرکتي با ایجاد چند جلسه توجیهی تعدادي از افراد را به اين سمت و سو ترغيب کرده و قربانیان مبلغ مورد نظر را به حساب این کلاهبردار واریز می کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی یاد آور شد: با گذشت مدت زمان اندکي سايت معرفي شده بسته و متهم با دادن وعده هاي دروغين مبني بر اينکه سايت در حال به روز شدن است زمان را براي خودش مي خريد و در نهايت متواری می شود.

او  اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات محل حضور متهم شناسايي و پس از انجام اقدامات فني و پليسي و نيز با تلاش شبانه روزي متهم دستگیرشد.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، عنوان کرد: در روند تکمیل این پرونده تاکنون ۱۸ شاکی نیز شناسایی شده اند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۳ فقره کلاهبرداری اعتراف کرد، یاد آور شد: این فرد بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و در نهایت راهی زندان شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.