سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیر‌های جدید گردشگری در اردبیل تعریف می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با هدف ارتقا نشاط اجتماعی خانواده ها، مسیر‌های جدید گردشگری در این استان تعریف می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: این مهم با هدف معرفی جاذبه‌های کمتر شناخته شده استان و در عین حال افزایش سفر به اردبیل انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: مسیر‌های جدید گردشگری از شمال تا جنوب استان و از مرز مشترک با جمهوری آذربایجان در حاشیه رود ارس تا کوه‌های آغ داغ خلخال تعریف می‌شود.

فلاحی با تاکید به اینکه توسعه شمالی- جنوبی گردشگری استان مورد تاکید است، گفت: مسیر‌های جدید گردشگری با رویکرد معرفی جاذبه‌های گمنام شهر‌ها و روستا‌ها تعریف شده و انتظار می‌رود آژانس‌های مسافرتی و راهنمایان نیز در برنامه‌های سفر خود به مسیر‌ها توجه داشته باشند.

او افزود: بیش از ۲ هزار جاذبه طبیعی و تاریخی در این استان شناسایی شده که با واقع شدن در مسیر‌های جدید گردشگری به صورت گسترده‌تر معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: با توجه به انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت کشور‌های عضو اکو در سال ۲۰۲۳ در تعریف مسیر‌های جدید به قابلیت‌های کم نظیر استان در حوزه گردشگری زمستانی و سلامت توجه خواهیم داشت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.