سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ایام الله دهه فجر:

معرفی برترین ایده‌های حوزه مدیریت شهری

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های مردمی شورای اسلامی کلانشهر کرج گفت: ۲۰۰ ایده به ششمین جشنواره ایده های برتر استان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد نبیونی ،رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های مردمی شورای اسلامی کلانشهر کرج گفت :بیش از ۲۰۰ ایده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که بخش مهمی از آنها به مسائل مربوط به مدیریت شهری مرتبط بود.

نبیونی  افزود : بر این اساس بنا شد ایده های ارائه شده در این جشنواره که به حوزه مدیریت شهری مرتبط بود به صورت ویژه مورد بررسی قرار بگیرد.

او گفت : ایده هایی در خصوص مدیریت پسماند، خدمات شهری، جمع آوری زباله، تفکیک از مبداء و مسائل مرتبط با شهر هوشمند بخشی از ایده های مطرح شده در این جشنواره بود.

 رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های مردمی شورای اسلامی کلانشهر کرج  افزود : بنا شده در ایام الله دهه فجر بهترین ایده ها معرفی و پس از آن به حوزه های مربوطه ارجاع داده تا شرایط عملیاتی شدن آنها فراهم شود.

نبیونی گفت: امید است در سالهای آتی ایده های بیشتری توسط جوانان، نخبگان و پیشکسوتان حوزه های مختلف مدیریت شهری ارائه شود و شورای شهر و شهرداری هم از صاحبان این ایده ها حمایت لازم را داشته باشند تا با اجرایی شدن آنها به سمت افزایش رفاه شهروندان گام برداریم.

انتهای پیام / ر . م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.