سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۵ پروژه در شهرستان طبس همزمان با دهه فجر

معاون عمرانی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۵ پروژه در دهه فجر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خلیلی معاون عمرانی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس گفت: در چهل و یکمین فجرانقلاب در شهرستان طبس تعداد ۱۰۵ پروژه با اعتباری بیش از ۱ میلیارد تومان افتتاح وکلنگ زنی خواهدشد.

او با اشاره به اینکه تعداد ۹۶ پروژه افتتاح  و  همچنین تعداد ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

خلیلی با بیان اینکه از این تعداد ۴۴ پروژه درحوزه شهری و ۶۱ پروژه درحوزه روستایی  افتتاح و کلنگ زنی می شود. گفت: با افتتاح این پروژه ها  ۵۸۸ نفر اشتغال مستقیم و پایدار  در این شهرستان ایجاد می شود.

معاون عمرانی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس بیان کرد: از پروژه‌های شاخص دهه فجر افتتاح کارخانه زغالشویی شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه (ممرادکو)، افتتاح واحد‌های مسکن محرومین و مسکن روستایی در سطح شهرستان، افتتاح رسمی کارخانه کک طبس، کنسانتره آهن شرکت سنگ آهن آفتاب، آغاز عملیات اجرایی احداث خط انتقال گاز به دیهوک و روستا‌های اطراف آن و آماده سازی طرح ۵۰ هکتاری اراضی دولتی است.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.