سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش ورزشکارانی از ۲۲ کشور جهان در مراکز اقامتی خراسان شمالی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به میزبانی بجنورد از آمادگی کامل مراکز اقامتی به‌منظور پذیرش مهمانان خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حبیب یزدان پناه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: این مسابقات از ۳۰ دی تا دوم بهمن‌ماه در شهر بجنورد برگزار می‌شود و کمیته اسکان و پذیرایی این مسابقات آماده میزبانی از مهمانان خارجی است.

یزدان پناه با اشاره به فعالیت ۱۵۵ مرکز اقامتی و رفاهی با ظرفیت ۱۰۱۴ تخت در استان، افزود: این مراکز اقامتی و رفاهی شامل ۷ واحد هتل، ۱ آپارتمان، ۱ متل، ۱۱ واحد مهمان‌پذیر، ۶۵ واحد پذیرایی، ۳۲ اقامتگاه بوم‌گردی و ۳۸ خانه مسافر است.

او برگزاری رویداد‌های بین‌المللی و مسابقات جهانی را بهترین فرصت در جهت انعکاس امنیت کامل ایران دانست و عنوان کرد: در خراسان شمالی از تمام فرصت‌های پیش رو در جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگ و هنر استان استفاده خواهیم کرد.

یزدان پناه با اشاره به تجربه میزبانی از رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان که آذرماه گذشته در بجنورد برگزار شد، افزود: برای مسابقات پیش رو نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و در هریک از محل‌های اسکان، نماینده‌ای از اداره کل نیز در جهت ارتباط سریع‌تر با مهمانان و تسهیل در امور آنان درزمینهٔ اقامت، میزبانی و گردشگری حضور می‌یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از تهیه بسته‌های فرهنگی، نقشه و کتابچه‌های انگلیسی برای مهمانان خارجی این مسابقات خبر داد و افزود: تور‌های گردشگری نیز متناسب با زمان فراغت مهمانان، برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.