سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه

سیزدهمین نشست ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه به ریاست فرماندار کرمانشاه و حضور معاونین، بخشداران و اعضای جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : رای مردم حق الناس است، اما باید امانتدار آراء مردم و صاحبان رأی باشیم. تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم _قانونمند و باشکوه به کار می‌گیریم.

او گفت : در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه ۶۰۰ شعبه اخذ رای را برای شهر کرمانشاه و بخش‌های تابع در نظر گرفته ایم؛ و در جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات مصوب گردیده است. وی افزود نسبت به دوره دهم مجلس تعداد ۳۵ شعبه اخذ رای را برای سهولت در رای‌گیری اضافه کرده‌ایم.

او افزود : همه باید تلاش کنیم چه هیات‌های اجرایی و چه هیات‌های نظارت، زمینه مشارکت گسترده مردم را در انتخابات فراهم کنیم.

او افزود: ۱۴ شعبه سیار اخذ رای برای بیمارستانها، پادگان‌ها و ... در نظر گرفته ایم. از مجموعه ۶۰۰ شعبه اخذ رای شهرستان، تعداد ۴۳۹ شعبه ثابت برای شهر کرمانشاه و تعداد ۱۲۸ شعبه سیار روستایی هم در بخش‌ها برای روستا‌های تابع شهرستان خواهیم داشت که کار اخذ رای را در دوم اسفندماه انجام خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.