رئیس پلیس راهور تهران هدف از اجرای این طرح را کاهش تمایل مردم به استفاده از خودروی شخصی برشمرد و گفت: یک مقدار شرایط را سخت گیرانهتر کرده ایم تا تمایل مردم به استفاده از خودروی شخصی در روزهای اضطرار کاهش یابد.
بیشتر بخوانید: صفر تا صد لایحه عوارض ورود به محدودههای ترافیکی + فرمول پرداخت در سال ۹۹
پیش از این در شرایطی که افزایش آلودگی هوا منجر به تعطیلی مدارس هم شده بود، استانداری تهران پلیس راهور را مکلف به اجرای طرح زوج یا فرد در شرایط اظطرار آلودگی هوا کرده بود. ولی سردار مهماندار در زمان اجرا اعلام کرد در زمان کاهش آلودگی هوا همان طرح ۲۰ روز تردد رایگان، از درب منازل و بدون امکان خرید در صورت اتمام ۲۰ روز اجرا میشود.
در نهایت شورای عالی ترافیک برای ایجاد شرایط سختگیرانهتر در زمان آلودگی هوا طرح ۲ روز به ازای یک روز در روزهای آلوده را تصویب کرد.
انتهای پیام/
نباشین سنگین ترین
ماشالا به کار کارشناسی
به خدا یه تیم دو هزارنفره کارشناس پلیس با خردجمعی و پس از میلیونها ساعت کار تونستن این طرح رو بدن
دست کم نگیرید اینا رو
یا مثلا به نظرتون بنزین و گازوییل عرضه شده در جایگاه ها کیفیت پایین ندارن؟
البته خودتون میدونید ها! ولی به این دو مورد بالا هم فکر کنید جای اینکه هی به خودرو های شخصی گیر بدید
یه دفعه بگین نیایین دیگه
یا بریم بمیریم
عرضه کار درست که ندارین
فقط گزینه حذف کردن مونده
پاک کردن صورت مسعله راحت ترین راحه
کلا کسی نیاد کسی نره غیر از مسعولین و دولتی ها
علی برکت ا..