سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرناندز: می‌خواهم بروم، جواب وفاداری ام را بدهید

فرناندز در تماس تلفنی با رئیس باشگاه، با عصبانیت خواهان صدور اجازه جدایی از اسپورتینگ لیسبون شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،   شب گذشته تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه ۲ بر صفر بازی را به حریفش واگذار کرد. گفته می‌شد فرناندز در این دیدار برای آخرین بار در ترکیب اسپورتینگ لیسبون قرار می‌گیرد و پس از آن راهی منچستریونایتد خواهد شد.

شیاطین سرخ از مدت‌ها پیش به دنبال جذب فرناندز بودند و امیدوارند بتوانند این بازیکن را پیش از بسته شده پنجره نقل و انتقالات زمستانی جذب کنند.


بیشتر بخوانید: توافق شخصی هافبک پرتغالی با شیاطین سرخ


هافبک ۲۵ ساله اسپورتینگ لیسبون هم پس از چند فصل درخشش در ترکیب این تیم، تمایل زیادی به پیوستن به منچستریونایتد دارد و حتی با مسئولان باشگاه انگلیسی به توافق شخصی هم دست پیدا کرده است. با این وجود ۲ باشگاه هنوز بر سر مسائل مالی با یکدیگر به توافق نرسیده اند.

مسئولان باشگاه منچستریونایتد قصد دارند با ۴۲/۵ میلیون پوند فرناندز را جذب کنند، اما باشگاه پرتغالی برای انتقال کاپیتان تیمش به اولدترافورد خواهان دریافت مبلغ ۶۸ میلیون پوند شده است. البته مسئولان باشگاه منچستر یونایتد پیشنهاد دادند در صورتی که فرناندز با پیراهن این تیم در جمع ۳ نامزد کسب توپ طلا قرار بگیرد یا به عنوان برترین بازیکن لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شود، مبلغ دیگری را به اسپورتینگ لیسبون پرداخت خواهند کرد.  

با این وجود باشگاه اسپورتینگ لیسبون پیشنهاد منچستریونایتد را جذب کرده و همین موضوع کاپیتان ۲۵ ساله این تیم را به شدت عصبانی کرده است.


بیشتر بخوانید: درخواست سنگین باشگاه پرتغالی از منچستریونایتد


فردریکو وارانداس رئیس باشگاه اسپورتینگ لیسبون در تماس تلفنی با فرناندز شرایط باشگاه را برای او توضیح داده و اعلام کرده نمی‌تواند با پیشنهاد کنونی منچستریونایتد موافقت کند. همین موضوع عصبانیت ستاره پرتغالی را در پی داشته و او از رئیس باشگاه درخواست کرده، همانگونه که در نقل و انتقالات تابستانی بازیکن آزاد بود و می‌توانست به تیم دیگری بپیوندد، اما بر حسب وفاداری به این تیم قراردادش را تمدید کرده، اکنون با رفتن او مخالفت نکند و به او اجازه دهد در ژانویه به منچستریونایتد بپیوندد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.