سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵۰ میلیاردی کالای قاچاق در شهر ری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در یکی از انبارهای محدوده شهرری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ " نعمت اله علیپور " رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح بازدید و بازرسی از انبار‌ها و بارانداز‌های محدوده شهرری در بازدید انباری مشاهده شد یک دستگاه کانتینر ۴۰ فوت با مشخصات معلوم اقدام به تخلیه ظروف آشپزخانه کرده و در بررسی مشخص شد که کالا‌ها می‌بایست از طریق مرز چذابه به کشور عراق منتقل می‌ شد و دارای پلمب گمرکی بوده و به صورت غیر قانونی در محل انبار تخلیه شده است.

وی افزود: ۲ دستگاه تریلر ۴۰ فوت ترانزیت با پلمب گمرکی کشف، توقیف و مقادیر متنابهی انواع ظروف آشپزخانه شامل؛ ظروف شیشه‌ای و کریستال خارجی به شرط صادرات از محل یک فقره پروانه گمرکی انجام شده بود و اقلام کشف شده توسط ۲۱ دستگاه کامیونت کرایه‌ای به مقر پلیس منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت تصریح کرد: علت اصلی توقیف ۲ دستگاه تریلر به جهت انحراف از مسیر اصلی به ظن قاچاق برابر ماده ۳۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان یافته صورت گرفت.

وی گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند و متهمان پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، قاچاق کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.