سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در چوبیندر

مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای تیپ فاطمیون در مسجد صاحب الزمان (عج) چوبیندر برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای تیپ فاطمیون در چوبیندر گفت: آمریکایی‌ها باید با ذلت و خواری از منطقه بیرون بروند و تمامی ملت‌های مسلمان باید عزم خود را جزم کنند تا این موضوع به نتیجه برسد و در آینده‌ای نزدیک شاهد این باشیم که در کشور‌های مختلفی از جمله افغانستان، عراق و سوریه  یک آمریکایی هم وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: هنگامی که پایگاه آمریکایی با موشک‌های سپاه زیر و رو شد مقام معظم رهبری از آن به عنوان یک سیلی یاد کردند و این موضوع نشان دهنده برنامه‌های جدی جبهه مقاومت برای خروج آمریکا از منطقه است که با کمک تمامی جریان‌های جبهه مقاومت صورت خواهد گرفت.

او با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: خوشبختانه در تمامی نقاط دنیا محبت و ارادت مردم به سردار سلمیانی مشاهده می‌شود و ایشان به نوعی واسطه شده اند تا بدین وسیله لطف خدا در همه جوامع نفوذ کند.

امام جمعه قزوین گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید آن کسی که ایمان آورد و کار‌های شایسته را در دنیا انجام دهد، محبت او را دل‌ها و قلب‌های مردم قرار می‌دهم که در راستای همین آیه قرآن امروز مشاهده می‌کنیم که سردار سلیمانی با توجه به اقدامات مخلصانه و مجاهدانه‌ای که در طول حیات خود داشته اند در دل‌ها و قلب‌های تمامی مردم نفوذ کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: امیدواریم به برکت خون شهدای مقاومت و شهدای تیپ فاطمیون بساط آمریکا از منطقه غرب آسیا برچیده شود و این منطقه بتواند در آرامش و رفاه امورات خود را پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.