سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر خبر داد:

رهایی دومین فرد محکوم به اعدام در کمتر از یک هفته در ایرانشهر

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: کی دیگر از محکومان به قصاص در ایرانشهر، ۴۸ ساعت پیش از اجرای حکم با توجه به اعلام گذشت خانواده مقتول از چوبه دار رهایی یافت.

محسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهردر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با تلاش کلیه همکاران قضایی در معاونت اجرای احکام دادسرای ایرانشهر و دادستانی شهرستان و مساعدت و اعلام گذشت اولیای دم مقتول، اجرای حکم قصاص مربوط به فردی که مرتکب قتل شده بود و قرار بود حکم وی پس فردا صبح اجرا شود ، متوقف و فرد قاتل بخشیده شد.

او  با اعلام اینکه فرد بخشیده شده جوانی بوده که در سال ۱۳۹۱ و طی یک نزاع طرفینی مرتکب قتل جوان دیگری شده بود، افزود: با تلاش ها و رایزنی های فراوان انجام شده خانواده مقتول قبل از اجرای حکم قصاص، رضایت خود را اعلام کردند و از حق قصاص خود گذشتند.

گل محمدی تاکید کرد:تلاش و رویکرد دستگاه قضایی و دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان و در رأس آن رئیس کل محترم دادگستری استان ، ایجاد صلح و سازش و گسترش فرهنگ گذشت در کشور و استان است.

او  اظهار داشت: طی یک هفته اخیر این دومین فرد محکوم به اعدام در ایرانشهر است که با رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.