سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادکار طلایی ایران در تورنمنت ایتالیا: در روز تولدم بهترین هدیه را گرفتم/ برای حضور در المپیک تلاش می‌کنم

امیر حسین زارع گفت: در روز تولدم و در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا مدال طلا بهترین هدیه برای من بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا که جزء رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نیک ماتوهین از آلمان با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. زارع در دیدار پایانی مقابل بیلال ماخوف قهرمان جهان از روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی دست یافت و صاحب مدال طلا شد.


بیشتر بخوانید: مشخص شدن حریفان احسان پور و امامی در کشتی آزاد جام پلیکونه


بر همین اساس امیر حسین زارع درباره مسابقات بین المللی ایتالیا اظهار داشت: شکر خدا در روز تولدم و در آزمونی که خدا در آستانه سن ۲۰ سالگی برای من قرار داده بود مدال طلا را کسب کردم.

وی تصریح کرد: کشتی‌های سختی بود، اما خدا را شکر توانستم اینجا هم خوب کشتی بگیرم. هنوز هیچ چیز تمام نشده و تا المپیک راه زیادی باقی مانده است.

زارع خاطرنشان کرد: امیدوارم در ابتدا بتوانم سهمیه المپیک را در وزن ۱۲۵ کیلو گرم کسب کنم، بعد از آن ملی پوش ایران در بازی‌های المپیک توکیو شوم و سپس بهترین مدال را برای کشور عزیزمان به دست آورم.


بیشتر بخوانید: حضور ادامه دار قهرمانان کشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوجستان+ عکس


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.