سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروهای مسلح تنها نهادی که تکالیف خود را در حوزه جوانان به درستی انجام داده است/ ۴ برابری شدن حجم دریافت‌کنندگان وام یک نوع آسیب اجتماعی است

تندگویان گفت تنها نیرو‌های مسلح تمام تکالیف محوله شده حوزه جوانان را به درستی انجام دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور درمان آن در جلسه ستاد ملی ساماندهی جوانان اظهار کرد: اجرای قانون تسهیل ازدواج در نهاد‌های مختلف دولت نهم و دهم با مشکلات جدی مواجه بود که این مشکلات در دولت یازدهم مشکلات تا حدودی رفع شد.

او با بیان اینکه میزان ازدواج نسبت به دریافت وام ازدواج افزایش نیافته است ادامه داد :در این بین دختران زیر ۱۸ سال هستند که وام ازدواج را دریافت می‌کنند و از آنجایی که آن‌ها توان بازپرداخت آن را ندارند این وام را به دیگران محول می‌کنند قانون‌گذار باید برای این دسته از افراد این وام را محفوظ نگه دارد تا زمانی که به آن نیاز داشتن بتوانند از آن استفاده کنند.

تندگویان با بیان اینکه ۴ برابری شدن حجم دریافت‌کنندگان وام یک نوع آسیب اجتماعی را در جامعه نشان می‌دهد ادامه داد: برای تقویت این موضوع باید در مجلس بعدی تصمیماتی اتخاذ شود.

تندگویان مطرح کرد: تنها نیرو‌های مسلح از تمام تکالیف خود در حوزه جوانان استفاده کرده است و بخش‌های دیگر دولتی و خصوصی در این زمینه کوتاهی‌هایی داشتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.