سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم یادبود شهیده سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی در دشتستان برگزار شد

مراسم یادبود حدیث حیات داووی شهیده سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی در روستای بویری از توابع بخش شبانکاره شهرستان دشتستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مراسم یادبود حدیث حیات داووی شهیده سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی امروز با حضور استاندار بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان، دیگر فرماندهان نظامی و انتظامی و قشر‌های مختلف مردم و خانواده او در زادگاه پدر او، یعنی روستای بویری بخش شبانکاره دشتستان برگزار شد.

در این آیین یکی از اعضای خانواده شهیده حیات داوودی با تسلیت این واقعه به ملت ایران و تشکر از همدردی مردم استان بوشهر، گفت: این روز‌ها که مصادف با شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بود ما به عنوان خانواده داغدار شهیده دکتر حدیث حیات داوودی که در سانحه جانسوز هواپیما جان خود را از دست داد، اعلام می‌کنیم که ما همراه و همدل با مردم و نظام اسلامی و انقلاب اسلامی هستیم.

حیات داوودی افزود: هیچ توطئه‌ای و نقشه‌ای نمی‌تواند ما را از نظام و انقلابمان دور کند ما برای حفظ میهن خود خون دادیم و تا آخر با این نظام هستیم و خواهیم ماند.

حدیث حیات داوودی فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز و دانشجوی دکتری شیمی دانشگاه مستر کانادا بود.

او یکی از مسافران هواپیمای اوکراینی بود که با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه، چهارشنبه هجدهم دی‌ از تهران به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین در حال پرواز بود که حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.

خانواده خانم حیات داوودی در شیراز سکونت دارند و پیکر او نیز چهارشنبه ۲۵ دی پس از تشییع در گلزار شهدای گلشن شیراز آرام گرفت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.