سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز جمعه مهاباد؛

نیرو‌های مسلح حافظان امنیت، عزت و اقتدار کشور

امام جمعه مهاباد گفت: نیرو‌های مسلح حافظ عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران و کشور هستند و وظیفه همه ماست که از این نیرو‌های مخلص حمایت کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی افزود: نیرو‌های مسلح پاسدار جان و مال و ناموس و کرامت آحاد مردم هستند و تضعیف نیرو‌های مسلح به هیچ عنوان به نفع کیان و مصالح نظام اسلامی نیست.

او ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های سانحه هوایی گفت: این حادثه هرچند بسیار غم انگیز و ناگوار بود، اما نیرو‌های مسلح جزو خانواده بزرگ ایران و حافظ سرزمین و مردم هستند.

امام جمعه مهاباد تاکید کرد: ابعاد مختلف این سانحه باید بررسی و تدابیر لازم برای به حداقل رساندن اینگونه اشتباهات سهوی اندیشیده شود.

خطیب نماز جمعه مهاباد در ادامه با اشاره به سیل اخیر در سیستان و بلوچستان، مردم را به بسیج همه امکانات برای کمک رسانی به مردم سیل زده این استان فراخواند.

ماموستا امامی از مردم نوعدوست منطقه خواست همچنانکه در شرایط بحرانی به کمک هموطنانشان شتافته اند انتظار میرود در کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان هم در صف اول باشند.

امام جمعه مهاباد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با اشاره به روز هوای پاک به بیان اهمیت حفظ سرمایه‌ها و منابع خدادادی برای نسل آینده پرداخت و آحاد مردم و دولتمردان را به مسوولیت پذیری بیشتر در این زمینه فراخواند.

مهمترین وظایف زنان و مردان در زندگی شخصی و اجتماعی و رعایت اصول و رفتار‌های مبتنی بر شریعت مقدس اسلام و آموزه‌های دینی از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه‌های نماز جمعه مهاباد بود.

قبل از خطبه‌های نماز جمعه امروز رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد گفت: هرچند سانحه هوایی بسیار ناراحت کننده بود، اما ملت ایران در چنین شرایطی همچنان پشتیبان این نظام خواهد بود.

حجت الاسلام قرالو افزود: نیرو‌های مسلح حافظ جان و مال مردم و تنها کسانی هستند که در شرایط بحرانی به یاری ملت می‌شتابند.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.