سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت سردار سلیمانی یک رفراندوم بزرگ در ایران ایجاد کرد

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: به دشمنان داخلی و خارجی با جدیت و یقین گوشزد می‌کنیم که نه خود را رنج دهید و نه زحمت ایجاد کنید، این انقلاب با شعار یک تعدادی از بین نخواهد رفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   حجت الاسلام محمد حجتی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و دوری از معصیت و گناه، اظهار داشت: تاریخ درس بزرگی به ما می‌دهد و سوانح، نبردها و خصومت‌ها را برای ما یادآوری می‌کندیکی از کشورهایی که تاریخ درخشان و گویا دارد کشور کهن ایران است که یک تاریخ ۱۲ هزار ساله در عقبه خود دارد.

حجت‌الاسلام حجتی با بیان اینکه تفرقه و جدایی ضعف به دنبال دارد و دشمن را بر ملت‌ها مسلط می‌کند، تصریح کرد: بسیاری از جوانان ما که نا آگاهانه در برخی اجتماعات خلاف شأن انقلاب حضور پیدا می‌کنند، بسیاری از حرکت آنها مبتنی بر جهل آنهاست و نمی‌دانند ما از کجا شروع کردیم و چقدر تا رسیدن به این آزادی خسارت دادیم.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه بیان داشت: برخی فکر می‌کنند با یک حرف ناهنجار و موضع گیری حساب نشده می‌توانند مملکت ۸۵ میلیونی را به دست بگیرند چنین افرادی برای آزادی کشور رنج ندیده‌اند، بلکه با خون شهدا روی گنج نشسته‌اند و چون از تاریخ خبر ندارند، مرتکب اشتباه می‌شوند.

او به ظلم‌های خاندان پهلوی در تاریخ قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: ظلم‌های بسیاری را از خاندان پهلوی دیدیم و فرزند رضا پهلوی قاتل نواب صفوی‌ها، ذوالقدرها و واحدی‌ها و هزاران شهید دیگر بود.

حجت‌الاسلام حجتی ادامه داد: بسیاری از جوانان زجر نوکر اجنبی بودن را نکشیده‌اند، حالا در زمانی هستیم که آزادیم و با انقلابی که با هدایت‌های روح خدا به دست آورده‌ایم به این مهم دست پیدا کردیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به بیانات امام راحل اظهار داشت: همانطور که امام فرمودند ما این انقلاب را صادر می‌کنیم و انقلاب را به دست امام زمان (عج) می‌رسانیم.

او افزود: به دشمنان داخلی و خارجی با جدیت و یقین گوشزد می‌کنیم که نه خود را رنج دهید و نه زحمت ایجاد کنید این انقلاب با شعار یک تعدادی از بین نخواهد رفت.

حجت‌الاسلام حجتی خطاب به جوانان گفت: نکند دنبال یک روباه فریبکار به عنوان سفیر انگلستان خبیث راه بیفتید و استعمار آمریکا، فرانسه و انگلیس را فراموش کنید.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: بافت ملت ما یک بافتی است که در کره زمین فقط اختصاص به ایران دارد و در آن زن و مرد، سپاهی، ارتشی، نیروهای مردمی کوچک و بزرگ به یک سو حرکت می‌کنند و اتحاد بی‌نظیری بین آنها وجود دارد.

او ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام، بیان داشت: سپهبد سلیمانی با کمال رشادت در سوریه با دشمنان اسلام می‌جنگید، او مردی بود که با شهادت خود نیز یک رفراندوم بزرگ در ایران ایجاد کرد. تأثیر شهادت او از حیاتش بیشتر است و انسجام بیش از پیش ملت ایران را رقم زد.

حجت‌الاسلام حجتی به دلایل شکست جنگ خود اشاره کرد و گفت: در این جنگ مسلمانان به دستورات پیامبر اکرم (ص) توجه نکردند و برای دنیا دست از جنگ برداشتند و دشمن بر آنها مسلط شد.

او ادامه داد: ملت ما باید بدانند اگر در خط رهبری حرکت کنیم و از دستورات ولایت فقیه سرپیچی نکنیم به بلای عظیم گرفتار نخواهیم شد. در شکست‌ها نباید نا امید شویم و البته بر پیروزی‌ها نیز نباید مغرور شویم و همانطور که امام خمینی (ره) در فتح خرمشهر فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد، ما نیز باید پیروزی‌ها را از قدرت خدا بدانیم و بر آن مغرور نشویم.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.