سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیج فارس از بعدازظهر امروز متلاطم می‌شود

هواشناسی بوشهر از مواج شدن خلیج فارس از بعدازظهر امروز خبر داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از بعداز ظهر امروز با افزایش سرعت وزش جریان‌های جنوبی در سواحل شمالی و مرکزی استان بر ارتفاع موج و تلاطم دریا افزوده خواهد شد.

هادی سالاری افزود: پیش بینی می‌شود شنبه و یکشنبه، آسمان استان ابری همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد باشد و خلیج فارس نیز در این مدت مواج خواهد بود.

او ادامه داد: از دوشنبه به سبب وزش باد شمال غربی، دمای هوا به طور محسوسی کاهش خواهد یافت و خلیج فارس نیز تا حدودی مواج خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به وضع جوی و دریایی تا پیش از ظهر فردا، بیان کرد: آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و افزایش ابر خواهد بود و از بعد از ظهر امروز در قسمت‌های شمالی و مرکزی وزش باد و فردا در برخی نقاط رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

سالاری عنوان کرد: جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوبی غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و از عصر امروز در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان با سرعت ۱۴ تا ۳۸ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

او ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، و از امشب در سواحل شمالی و مرکزی استان ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر مد اول دریا ۰۰:۰۴، جزر اول دریا ساعت ۰۷:۰۴ دقیقه، مد دوم دریا ساعت ۱۴:۰۲، جزر دوم ساعت ۲۰:۲۱ رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.