سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تا به حال کسی مثل ما به آمریکا پاسخ کوبنده‌ای نداده است/ ایران دارای گفتمان مستقلی است

فعال اصولگرا گفت: عملیات شهید سلیمانی بیش از هرچیز نشان دهنده قدرت و استقلال ماست و اینکه ما دارای گفتمان مستقلی هستیم.

لطف الله فروزنده معاون پارلمانی دولت دهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه این هفته تهران، گفت: قطعا نماز مقام معظم رهبری در این مقطع زمانی یک نماز مهم و حماسی در یک برهه مهم تاریخی است.

او با اشاره به عملیات شهید سلیمانی ادامه داد: به هرحال آمریکایی‌ها به کشور ما تجاوز کردند و سردار بزرگ ما را به شهادت رساندند که البته سپاهیان عزیز ما با قدرت و قوت با اینها برخورد کرده و ضربه بزرگی به اینها زدند که موجب شکسته شدن ابهت آمریکایی‌ها درجهان شد، پس طبعا  مقام معظم رهبری پیام مهمی به جهانیان خواهند داشت.

فروزنده افزود: حوادثی که در کشور پیش آمد و بصیرتی که مردم چه درباره سقوط هواپیما، سیل و حوادث طبیعی از خود نشان دادند نشان می‌دهد کشور وارد یک مقطع جدید در مبارزه با دشمن شده است؛ بنابراین معتقدم که پیام و تحلیل رهبری می‌تواند یک حرکت نو و جدید باشد.

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: از سویی دیگر ما در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و تقریبا یکسالی از صدور فرمان گام دوم انقلاب می‌گذرد و لازم است که ابعاد آن به خوبی تبیین شود.

معاون پارلمانی دولت دهم با اشاره به حمله سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد گفت: تا حالا کسی در جهان وجود نداشته که به آمریکا اینگونه پاسخ دهد و این پاسخ گفتن ایران به آمریکا بیش از هرچیز نشان دهنده قدرت و استقلال ماست و اینکه ما دارای گفتمان مستقلی هستیم.

او ادامه داد: البته همانطور که گفته شده این شروع کار بود، زیرا قطعا جریان مقاومت در منطقه حرکت اساسی تری هم خواهد داشت و نقطه شروع خروج آمریکایی ها از منطقه خواهد شد و این توطئه ها به جایی نخواهد رسید، زیرا ملت ما بسیار بصیر و آگاه است و من متاسفم برای برخی‌ها که خدمات چهل ساله سپاه را در نظر نگرفتند.

فروزنده با اشاره به خدمات سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: از همان روزهای اول تشکیل سپاه جوانان عاشق ، خدمتگذار و تحصیل‌کرده به خدمت سپاه در آمده ، قائله کردستان را ختم کرده ، زنجیره توطئه ها را از بین بردند و جنگ را اداره کردند. همچنین بعد از جنگ هم توان نظامی کشور را بالا بردند ودر صحنه های مختلف حضور یافتند.

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: متاسفم برای برخی از سلبریتی های که متاسفانه توجه ندارند که اگر در کشور امنیتی وجود دارد و اینها می‌توانند کار و تلاش کنند به برکت نظام جمهوری اسلامی و سپاه و امثال سپاه است. به هرحال سپاه فرزندان واقعی و جوانانی هستند که در خدمت نظام و ارزشهای نظام ، امنیت مردم و خدمت به مردم هستند.

او با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی تاکید کرد: شما شاهد هستید که هر جا مردم مشکل دارند، سپاه پاسداران حضور پیدا کرده و خالصانه به مردم خدمت می‌کند و به هرحال این خطای انسانی اتفاق افتاده، اما بی انصافیست که ما بخواهیمی کل خدمات سپاه را زیر سوال ببریم و ملت ماهم انصافا مخصوصا خانواده های مصیبت دیده بسیار بزرگوانه با این مساله برخورد کردند و انشاالله این حوادث مقدمه پیروزی های بزرگی است زیرا خداوند وعده داده که ان مع العصر یسرا.

فروزنده درباره اقدام سردار حاجی زاده گفت: البته این حوادثی که پیش آمد برای همه ماهم تلخ بود، ولی از این جهت که خود سپاه آمد جلو و خالصانه و عاشقانه از مردم عذرخواهی کرد  باعث شد که نزد مردم بزرگ شود پیش مردم بزرگ شدند و انشاالله با قدرت و قوت مردم پشتیبانی خواهد کرد که ضربات کاری به دشمن بزنند و دشمن فکر هرگونه تجاوز به کشور را از سر بیرون کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۲۱:۳۰ ۲۶ دی ۱۳۹۸
بله سالها کسی. یعنی هیچکشوری شهامت. اینک کوچکترین پاسخی به تروریست جهان بده نبوده. کسی نبود بجزسپاه قدرتمداران. عزیز. که چنان مردم ایران احساس غرورکردن.کهسالهامردم ایران یادشاننرود. اماخیلی