سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه عملیات بازگشایی مسیر‌های ارتباطی بخش مرکزی نیکشهر

خشدار مرکزی نیکشهر گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته در حال حاضر ماشین آلات موسسه راه ایران قطعه شماره ۳ راه آهن در حال بازگشایی مسیر‌های ارتباطی منطقه گرگان هستند.

محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: با رایزنی‌های صورت گرفته در حال حاضر ماشین آلات موسسه راه ایران قطعه شماره ۳ راه آهن در حال بازگشایی مسیر‌های ارتباطی منطقه گرگان هستند

محمد بلوچ زهی افزود: با توجه به بارش برف در ارتفاعات روستای گرگان و سهرکلوت و برودت هوا در این منطقه تلاش شده با اعزام یک دستگاه لودر و سایر ماشین آلات سنگین نسبت به بازگشایی راه ارتباطی این مناطق اقدام شود تا عشایر و مردم روستایی این منطقه برای تامین مایحتاج در مضیقه نباشند.

او گفت: ماشین آلات قطعه شماره ۲ کارگاه ریل گستر نیز هم اکنون در چاهان و مسیر هنزم، زیردان و تراتی هستند تا اقدام به بازگشایی مسیر‌های مسدود شده و آسیب دیده کنند.

او گفت: همچنین ماشین آلات سنگین راهداری نیکشهر برای بازگشایی مسیر‌های ارتباطی منطقه کوچینک و آبگاه اعزام شده اند.

بلوچ زهی ضمن تشکر از اقدامات شبانه روزی و قابل توجه راهداری نیکشهر و دو کارگاه شماره ۲ و ۳ راه آهن اظهار امیدواری کرد: با توجه به محدودیت ماشین آلات موجود در بخش مرکزی سایر مناطق و مسیر‌های آسیب دیده نیز طی روز‌های آتی بازگشایی خواهند شد.

بخشدار مرکزی با قدردانی از همکاری‌های اداره کل ارتباطات، مخابرات و پرسنل برق شهرستان نیکشهر افزود: ارتباط تلفنی روستا‌های دهستان مهبان و همچنین برق تعداد از روستا‌ها با تلاش نیرو‌های مخابرات و برق نیکشهر وصل گردیده است.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.