سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلیمانی معمار امنیت و ثبات در منطقه بود

فرماندار بابلسر گفت: سردار شهید سپهبد سلیمانی، معمار امنیت و ثبات در منطقه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان گفت: حاج قاسم سلیمانی و جریان مقاومت تامین‌کننده امنیت در کشور‌های منطقه بودند.

او با بیان اینکه نقشی که سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم در منطقه ایفا کرد، بر هیچ‌کس پوشیده نیست، افزود: سردار سلیمانی در قالب کانون ایثار و شهامت و به کمک گروه‌های مقاومت و شکل‌دادن به گروه‌های جدید مقاومت و متحد کردن آن‌ها در یک قالب واحد توانست با داعش مبارزه کند تا جغرافیای کشور‌های منطقه حفظ شود و گروه‌های تروریستی تضعیف شوند.

فرماندار بابلسر گفت: تمامی شهدا به درجاتی از معرفت و شناخت خداوند رسیدند که تحقیق در عمق معرفت آنان مهمترین درس برای زندگی تمام اقشار جامعه محسوب می‌شود.

او امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون چشم پوشی شهدا از امتیازات دنیوی، همسر و فرزندانشان دانست و افزود: ما وظیفه داریم میراث‌دار خون شهدا باشیم تا در درجه اول، شرمنده خداوند متعال و در درجه دوم شرمنده شهدا و امام شهدا نباشیم.

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر با حضور سردار ملکی مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران، اسماعیل حسن‌زاده فرماندار شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.