"رفتار و حساسیت ما نسبت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و محیطی بخش جداییناپذیر از عملکرد سازمان است و افتخار میکنم شرکت مخابرات ایران اینبار در سومین دوره ارزیابی مسئولیت اجتماعی و پایداری بر اساس شاخصهای استاندارد جهانی، موفق به دریافت جایزه به عنوان شرکتی پیشرو در پیادهسازی مسئولیت اجتماعی شرکتی شد.
اقدام ما در شرکت مخابرات در این بخش طبق استاندارد جهانی ISO ۲۶۰۰۰ و مولفههای هفتگانه CSR بوده که خوشبختانه به این نتیجه مطلوب منجر شد.
خوشحالم که به عنوان شرکتی پیشرو در پیادهسازی مسئولیت اجتماعیِ شرکتی، شناخته شده و نقش موثری داریم و البته این مهم، ازین پس مسئولیت ما را در عملکرد بهتر دوچندان میکند."
انتهای پیام/