سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت ترافیکی در همدان برای تشییع شهدای سقوط هواپیما

رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: محدودیت ترافیکی به میدان امام خمینی (ره) همدان، فردا به خاطر تشییع شهدای سقوط هواپیمایی اجرا می‌شود.

سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  گفت: از ساعات ۸ صبح فردا محدودیت ترافیکی خودرو‌های سواری شخصی به میدان امام خمینی (ره) همدان آغاز می‌شود و تا پایان مراسم تشییع ادامه دارد.

او افزود: از همین ساعت خیابان شهدا تا میدان پروانه‌های همدان شامل محدودیت ترافیکی برای کلیه وسایل نقلیه شخصی و عمومی است و مراسم تشییع این شهدا از میدان امام خمینی (ره )  تا میدان پروانه‌ها است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ادامه داد: خودرو‌های عمومی مسیر خیابان شهدا فردا  از خیابان تختی و باباطاهر هدایت می‌شوند.

مراسم تشییع ۴ نفر از شهدای سانحه هواپیمایی اوکراین که اهل همدان بودند فردا از ساعت ۹ و نیم صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان آغاز می‌شود و بعد ازبرگزاری نماز میت در میدان اصلی شهر در خیابان شهدا تشییع و بعد از رسیدن به میدان پروانه ها با آمبولانس به قطعه شهدای باغ بهشت همدان برای خاکسپاری فرستادده می‌شوند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.