او افزود: حلقه وصل همه امکانات رسانهها هستند. شرایط امسال ما با توجه به شهادت سردار سلیمانی، حمله ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق و سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ اوکراین فراتر از مناسبت تقویمی است و این حساسیت باید مد نظر رسانهها باشد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات گفت: دهه فجر یک پدیده منحصر بفرد است، چون در هیچ جای دنیا همه مردم به صورت هماهنگ در یک روز جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب را طی ۴۰ سال شاهد نیستند؛ بنابراین به خودی خود این رویداد و بزرگداشت این حماسه قابل ارج نهادن است؛ اما با توجه به حوادث اخیر شرایط امسال حساستر است که این حساسیت وجه تمایز دهه فجر امسال با سالهای گذشته است.
لطفی بر لزوم هماهنگی بیشتر تمامی نهادها و دستگاههای مرتبط برای برگزاری مراسم و نقش آفرینی رسانهها را تاکید کرد و افزود: رسالت رسانهها با توجه هتاکیهای بیشرمانه نظام سلطه در گوشه و کنار کشور امسال خطیرتر است.
در این نشست که برای هماهنگی برنامهها و اظهارنظر اعضای کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم دهه فجر و گستردگی ابعاد رسانهای این رویداد تشکیل شده بود، اعضا پیشنهاداتی کلی و جزئی از جمله قدرتمندی رسانههای داخلی در فضای مجازی، تشکیل اتاق فکر مشترک رسانه ها، ارائه بستههای خبری برای عرضه در رسانههای خارجی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارائه دادند.
انتهای پیام/