او با اشاره به اینکه ارتقاء کیفیت خدمات پستی دراولویت نخست سیاستهای راهبردی قرار دارد، گفت: توسعه خدمات پستی با ۲۰۰ خدمت و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی با ارتقاء شبکه پستی وخدمات پستی به منظور افزایش رضایتمندی در پست فارس در حال اجراست.
او اظهارداشت: توزیع به موقع، مدت سیرمرسوله، میزان توزیع موفق ومدت زمان پاسخگویی و سایر عناوین از جمله شاخصهای کیفی است که از نگاه مشتری ارزیابی میشود.
مدیرکل پست فارس گفت: معتقدیم ارتقاء کیفیت خدمات پستی به افزایش سرانه موسولات پستی کمک میکنند.
او ادامه داد: هم اینک به ازای یک خانوار پنج مرسوله از فارس به خارج از کشورو سایر مراکز استانها ارایه میشود.
مفتح تصریح کرد: افزایش سرانه مرسولات پستی در راستای کیفیت بخشی به مولفههای تدوین شده و رضایتمندی در دستور کار پست فارس قرار دارد.
انتهای پیام/