سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید بر تهیه و ارسال سریع‌تر اقلام مورد نیاز مردم گرفتار در سیل

 در جلسه ستاد کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان بر ضرورت تهیه و ارسال سریع‌تر اقلام مورد نیاز مردم گرفتار در سیل تأکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جلسه ستاد کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان و برخی مناطق جنوب کشور، متشکل از ارگان‌های دولتی و نهاد‌های مردمیِ استان قزوین در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین تشکیل جلسه برگزارو بر تهیه و ارسال سریع‌تر اقلام مورد نیاز مردمِ گرفتار در سیل و همچنین اعزام گروه‌های جهادی به این مناطق تأکید شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینه، ولی فقیه در استان در این جلسه گفت: خدمات مردم قزوین به استان‌های خسارت دیده از حوادث سیل و زلزله، درخشان بوده و در سیل سیستان و بلوچستان نیز کار‌هایی انجام شده است.

امام جمعه قزوین افزود:  باید با یکپارچگی و وحدت بیشتر تلاش کنیم تا با حداکثر توان و ظرفیت به یاری مردم گرفتار در سیل برویم، من دست نهاد‌های دولتی و غیر دولتی را می‌بوسم و همه باید تلاش کنیم تا گروه‌های مختلف مردم را به پشتیبانی از نهاد‌های دولتی گسیل کرده و خلاء‌های احتمالی را پر کنیم.

 او اضافه کرد: شرایط مردم سیستان و بلوچستان قطعاً به شرایط عادی و خوب باز می‌گردد، اما آن‌چه مهم است، میزان تلاش و همت ما برای یاری رساندن به مردم این خطه است و این کمک‌ها می‌تواند همانند گذشته، برگ زرینی برای قزوین باشد.
انتهای پیام/.


 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.