سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار به تجهیز سالن‌های ورزشی شهرستان اصلاندوز

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل یک میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی شهرستان اصلاندوز اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جریان سفر خود به شهرستان اصلاندوز و بررسی مشکلات این شهرستان در دیدار با فرماندار اصلاندوز گفت: توسعه ورزش و تجهیز و تعمیر اماکن ورزشی در سراسر استان از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است و در این راستا برای تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی این شهرستان یک میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

او ادامه داد: در تمامی استان‌ها جهت ایجاد و آماده کردن زیرساخت‌ها از بخش خصوصی کمک گرفته می‌شود که ماهم می‌توانیم از طریق ماده ۲۷ برای ساخت و تجهیز سالن‌ها و امکان ورزشی از بخش خصوصی کمک بگیریم.

سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه فعال کردن هیات‌های ورزشی در این شهرستان امری ضروری است اظهار کرد: بدون فعال کردن هیات‌های ورزشی، استعداد یابی و ترویج ورزش در جامعه صورت نمی‌گیرد و دراین راستا ابلاغ روسای ۱۷ هیات ورزشی شهرستان اصلاندوز دراسرع وقت صادر خواهد شد.

برادران افزود: در ایام دهه مبارک فجر همایش پیاده روی و جشنواره بازی‌های بومی و محلی در این شهرستان برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/ح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.