سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با متصرفان اراضی ملی در دستور کار منابع طبیعی و دستگاه قضایی

دادستان کرج گفت: برخورد با متصرفان اراضی ملی توسط اداره منابع طبیعی ودستگاه قضایی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسن مددي ، دادستان مرکز استان البرز گفت: اقدامات فرهنگی منابع طبیعی در ماه‌های اخیر نشان از همت بلند کارکنان منابع طبیعی استان دارد که به عنوان عاملی پیشگیرانه در وقوع جرم و تجاوز به اراضی ملی بسیار کارآمد بوده است.

مددی افزود:با توجه به اینکه با تمام مسائل در حوزه منابع طبیعی آشنا هستم در تمام موارد پشتیبان و همراه منابع طبیعی خواهم بود و با متخلفان در این حوزه برخورد قاطع و شدید خواهد شد.

او گفت:  متصرفان به اراضی ملی بدانند که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، دستگاه قضایی استان همچون گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی نظیر منابع طبیعی در برخورد قاطعانه با زمین خواران و قاچاقچیان چوب آلات و زغال جنگلی از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

حامد فرضی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز،  نیز با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی در بهره‌ برداری اصولی و حفاظت از منابع ملی افزود: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده‌اند «فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود» بایستی پیشگیری را قبل از درمان سرلوحه کار خود قرار دهیم و به گونه‌ای اقدام کنیم تا اقشار مختلف جامعه به منابع طبیعی به عنوان سرمایه‌هایی ملی نگاه کنند تا برای آیندگان حفظ و حراست شود.

انتهای پیام  / ر . م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.