سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه اول جهاد کشاورزی جنوب کرمان

رئیس جهادکشاورزی جنوب کرمان گفت: برای اولین بار، ۱۰ نفر از کشاورزان جنوب کرمان به عنوان نمونه کشوری انتخاب و این سازمان رتبه اول نمونه‌های کشوری را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید برخوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: در سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های بخش کشاورزی که با حضور رئیس جمهور، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی معاونین و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی، روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها و پیشگامان رونق تولید در سالن اجلاس سران برگزار شد از ده نمونه ملی بخش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

او افزود: برای اولین بار، ۱۰ نفر از کشاورزان جنوب کرمان به عنوان نمونه کشوری انتخاب شدند و سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان رتبه اول نمونه‌های کشوری را به خود اختصاص داد.

برخوری تصریح کرد: موفقیت به دست آمده در سطح کشور، مرهون تلاش کشاورزان و همت مسئولان بخش کشاورزی جنوب کرمان و نشان دهنده پتانسیل‌های بالقوه بخش کشاورزی منطقه است که در صورت برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از فناوری‌های نوین و علمی که در سرفصل برنامه‌های ترویجی این سازمان قرار داشت، می‌تواند به فعلیت برسد و جایگاه واقعی خود را در کشور با توجه به حجم تولیدات منطقه پیدا کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان اظهار داشت: در انتخاب نمونه‌های سال جاری شاخص‌هایی مانند عملکرد تولید، ایجاد اشتغال افزایش بهره‌وری آب، حفاظت خاک و رعایت اصول فنی کاشت داشت و برداشت محصول نیز مد نظر قرار گرفت.

انتهای پیام /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.