سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی و فرش ماشینی در همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان گفت: نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و بازرگانی و یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید گلی پور، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان گفت: نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و بازرگانی و یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کف‌پوش و صنایع وابسته از یکم تا ۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۳۰ دقیقه هر روز و در روز جمعه به صورت یکسره از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰:۳۰ دقیقه آماده ارائه محصولات مختلف لوازم خانگی و فرش به علاقه‌مندان است.

دیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان از گشایش نمایشگاه اختصاصی ایران در اقلیم کردستان عراق خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور رایزن اقتصادی ایران در عراق و مسئولان استان و اقلیم کردستان عراق برگزار شد.

گلی پور با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۸ دی در سلیمانیه عرا دایر است، افزود: این نمایشگاه با همکاری نمایشگاه استان همدان و میاندوآب در سلیمانیه عراق برگزار شده است.

او گفت: ۱۵۰ واحد برتر تولیدی کشور در این نمایشگاه به ارائه کالا و آخرین دستاورد‌های صنعتی و اقتصادی خود می‌پردازند که در این بین از واحد‌های تولیدی استان همدان از جمله صنایع غذایی و مبلمان نیز حضور دارند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.