سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام سه اکیپ ستاد سیل و رفع آب گرفتگی به سیستان وبلوچستان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت:سه اکیپ کامل ستاد سیل و رفع آب گرفتگی شهرداری اصفهان شامل سه خودرو که هر کدام دارای دو پمپ بزرگ آب کش و پمپ لجن‌کش است اعزام خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین امیری معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به دستور شهردار اصفهان برای اعزام نیرو و ارسال تجهیزات امدادی و موتوری به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: سه اکیپ کامل ستاد سیل و رفع آب گرفتگی شامل سه خودرو که هر کدام دارای دو پمپ بزرگ آب کش و پمپ لجن‌کش است اعزام خواهد شد.

او تصریح کرد: همراه با اکیپ اعزامی از شهرداری اصفهان، لوله و اتصالات لازم، تجهیزات امدادی و خدمات رسانی، موتور برق، یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه موتور پمپ قوی خود مکش و سایر وسایل و ادوات مورد نیاز مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه ۱۳ نیروی امدادی شامل نیرو‌های متخصص و خدماتی برای کمک رسانی به استان سیستان و بلوچستان اعزام خواهد شد، افزود: همچنین تعداد پنج نفر نیروی غواص با توجه به وضعیت استان سیستان و بلوچستان از سوی آتش نشانی اصفهان به این استان اعزام می‌شوند.

او خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بحرانی به وجود آمده در سیستان و بلوچستان طبیعی است که باید به کمک هموطنان و مردم سیل زده بشتابیم.

امیری اظهارکرد: اعزام دو خودروی امداد و نجات آتش نشانی، تعدادی قایق، لباس غواصی و تجهیزات کامل امداد و نجات و خدمات آتش نشانی به همراه سایر وسایل به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان از سوی شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

منبع:ایمنا
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.