سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تماس‌های مزاحمی با اورژانس

رئیس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: پاییز امسال هشت هزار و ۶۳۹ تماس تلفنی مزاحمین با اورژانس به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۴۹ تماس افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  تقی دولت آبادی رئیس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از مردم خواست تا فقط در موارد اضطراری نجات جان بیمار، با اورژانس تماس بگیرند تا ماموریت این مرکز در کمک به سایر هموطنانی که نیاز به خدمات فوری پزشکی دارند، دچار اختلال نشود.

دولت آبادی افزود: ماموریت‌های شهری اورژانس در پاییز امسال سه هزار و ۸۲۶ ماموریت است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۹۴ ماموریت افزایش یافته است.

او تعداد ماموریت‌های جاده‌ای اورژانس در این مدت را نیز دو هزار و ۳۰۶ ماموریت خواند که نسبت به سال قبل ۷۴۹ ماموریت افزایش یافته است.

دولت آبادی عنوان کرد: تعداد فوتی‌های غیرتصادفی در سه ماهه سوم امسال در ماموریت شهری ۶۲ نفر و جاده‌ای ۵۳ نفر بوده است که این آمار در سال قبل در ماموریت شهری ۴۹ و جاده‌ای ۳۶ بوده است.

رئیس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی تعداد تماس‌های منجر به اعزام آمبولانس در مدت ذکر شده را هفت هزار و ۶۱۰ تماس ذکر کرد و اظهار کرد: این آمار در مدت مشابه سال گذشته، پنج هزار و ۹۶۴ تماس بوده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.